TURBO MODİFİYE
Turbo sistemi aracın egsoz gazından aldığı kuvvetle yanma odasına daha fazla hava ve yakıt sokarak aracınız gücünü artıran bir sistemdir. Turbocharger’lar aracların motorlarına normal atmosfer basıncan %50 ila %100 arasında daha fazla basınç uygulayabildikleri için turbolu bir araç standarına göre ortalama %50 daha fazla güç üretir. Turbocharger’ların çalışma mantığı iki dürbünlü bir sisteme dayanır bu dürbünlerden biri aracın egsoz çıkışından aldığı gücle aracın emme manifoldu ile bağlantılı olan ikinci dürbüne gerekli kuvveti üretir. Bu yolla aracın yanma odasına standart bir atmosferik aracın alabileceğinden daha fazla miktarda hava girmesi sağlanır ancak bu yeterli değildir artırılan hava miktarı ile birlikte yakıt miktarının da artırılması gerekir bu da aracın yakıt pompasını, yakıt regülatörünün ya da işletim sisteminin birinin ya da birkacının birlikte değiştirilmesi ile mümkün olabilir. Genelde tüm turbochargerlarla birlikte aracın daha fazla güç üretebilmesi için intercooler denilen bir ara birim de kullanır, turbodan geçen hava emme manifoldundan motorun yanma odasına girmeden önce intercolerdan geçirilerek soğuması sağlanır bu sayede daha soğuk yani oksijen oranı daha fazla olan havanın yakışı ile daha fazla güç edilebilir.
modifiye resimleri modifiye programı modifiye video tr tuning trtuning tuning sözlük tuning türkiye elif tuning istanbul tuning modifiye turing modifiyeli tırlar modifiyeli motorlar modifiyeli arabalar sanal modifiye programı sanal modifiye dersleri sanal modifiye download sanal modifiye nasıl yapılır sanal modifiye parçaları modifiye tuning modifiye tv modifiyem sanal modifiye modifiye parçaları modifiyeli araba resimleri modifiyeli kamyonlar araba resimleri arabalar hakkında teknik bilgiler
30 Ağustos 2007 Perşembe
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder